onsdag 23 juni 2010

♣Dan före dan före Midsommarafton♣

                                      𺰘¨ ¨˜°ºð Mittiveckandag har vi idag 𺰘¨ ¨˜°ºð

♣Jag sitter här och samlar kraft för att ta mig ända ner i tvättstugan.
Måste ju ta itu med det som inte hanns med igår.

♣Solen skiner, men det blåser kallt, som vanligt.
Men jag hoppas det blir varmare under dagen,
så man slipper ha koftor och så på.
Skulle vara fint att få ha shorts för en gångs skull
och bara linne , så man får lite färg på kroppen.

♣Midsommar firande ska det vara till helgen, men i ärlighetens namn,
så känner jag inte alls för det.
Tycker det känns mest bara jobbigt med allt ståhej.
Jag skulle hellre bara ta lite sill och täter och sen ha en vanlig lugn dag hemma.
Men nu har vi ju redan "förlovat" oss att komma....
och sitta där bland alla myggor och elände.
Hade varit bättre att vara här, för det finns inga mygg.
Får se om jag inte kan få planerna att ändras lite.
Det är ju alltid vi som måste åka bort till andra.
Tröttsamt är det och då är jag hellre hemma nästan. =D

♣Happ...nu känns det lite som att jag försöker förhala tvättandet.
Bäst jag går ner och börjar nu.

♥Ha det gott alla.♥


1 kommentar:

Nallemamma sa...

midsommar ska vi allt fira i år!! Hoppas väder gudarna är snälla mot oss!!! Dint du har de här eller har jag sagt de innan???? fniss!Q Kul att snackas vid som vi gjorde ida!!! Hoppas du får tvätten klar, jag hängde på o satt i gång en maskin o ska nsart häng ut den också!!!
Kram på dig söster!!!