torsdag 24 juni 2010

en lång bra dag....

Vilken dag det har varit.
Varmt och sol hela dagen.

Vi har varit på stan idag och ICA MAXI för att handla.
Så jag köpte lite nya blommor också, som jag inte kunde motstå.
Finns i sommaralbumet.







Grillat blev det till middag och det var så gott, med potatisgratäng och sallad till.

Efter det satte jag igång med städningen som legat på hyllan i flera dagar och nu fanns ingen återvändo.
Så det var bara fram med "Ellen" och dammsuga av alla golven.
Sen skurhinken och svabben.
Efter det var det badrummets tur att få sig en tvagning, så nu är allt rent och fint till imorgon! Och det känns så bra för jag trodde faktiskt inte för ett ögonblick att orken skulle räcka så långt.

Nu är jag helt slut efter denna dagen , som varit innehålssrik med både ranta och grannar på kaffe och en hel del annat. Så det ska bli skönt att ta duschen, krypa in i pyjamasen och sen kasta sig i soffan.=)

Önskar alla en god afton!

 

1 kommentar:

Paulastina sa...

Vi har oxå ätit grillat idag. Oxfilé. Det var mumma!
Nu ska jag gå å slänga på lite färg på skalpen så jag e fin imorron.
Kram ♥