onsdag 23 juni 2010

kvällen

Nu är kvällen här och tvätten är just nertagen.

Såhär gjorde jag där pumpen och träbyttorna stod förut. Satte krukorna i vita korgarna för att slippa se allt för mycket av terracotta krukorna.






Nejlikorna har börjat slå ut med sina blommor
och dom är så söta...
Tänk bara när dom blommar för fullt.


Dom söta snäckorna pryder ju lite gulligt också.
Tänk vad dom hängt med länge.
Först i akvarierna jag hade, sen i dammen och ännu finns dom kvar!?!?!

Vädret har varit klart till halvklart, men som vanligt har blåsten gjort att man inte riktigt kunnat känna någon
sommarvärme. Det är ju så kalla vindar jämt och samt.
Nu väller det in mörkare moln och jag hoppas att det inte regnar under natten för alla dynor är kvar på sina stolar där ute.
Nåja, dom får väl torka då.

Nu vankas duschen och sen en slapparkväll i soffan innan John Blund hälsar på.


2 kommentarer:

Paulastina sa...

Jag är oxå döless på terracotta, men på balkongen får de va

CW sa...

du har så fint... nu fick jag en idé det där med vita korgar till krukorna. Jag har gått och funderat vad jag skulle göra då krukorna inte är så fina. Jag tycker om vitt precis som du.
Måste läsa ikapp mig för jag har varit slö med datalivet:))
Önskar dig en trevlig midsommar med sol och värme
kram kram