onsdag 8 december 2010

sticka...det ska jag....


Gammal grafik gjord av mig

Onsdag idag och jag har maskin nr: 2 som snurrar på med smutskläder.
Dammsugat har jag gjort också.
Så mellan tvättarna har jag inte så mycket att göra.

Surfat runt lite ett tag och tänkte nu gå och sätta mig med min nya stickning som jag håller på med.
Köpte nämligen lila garn igår?!?!?! har ni hört?? LILA???
Tänkte att det kunde vara kul att ha nån annan färg också.

En annan sak jag tänkt ge mig 17 på att lära mig , är att sticka sockar!!!
Måste införskaffa nya strumpestickor bara först.
GU´ vad roligt det skulle vara och jag skulle sticka MASSOR!!!
Jag ÄLSKAR ju sockar med lååååånga skaft!
Skulle man ju kunna ha en uppsjö av såna, för att inte tala om alla som dotran skulle fara med . :D
Japp...jag ska lära mig..kollade runt på nätet lite hur man gör.
På nåt sätt ska jag kunna snirkla ihop dom... :)
***

Nu önskar jag alla och envar, en Fin fortsatt Onsdag!

1 kommentar:

Eva sa...

Jag köper gärna några av dig också om du lyckas!
Älskar sockor - gärna raggsockor med, som du skriver, långa skaft!

Kram