torsdag 16 juni 2011

torsdag, tvättdag...

lånad bild

Hejsan hoppsan.

Idag har vi strålande sol från en klarblå himmel och temperaturen känns helt okej, än så länge.
Så jag har tänkt ge mig på tvätten, faktiskt.

Igår gjorde jag inte ett jota och mindre än så.
Bara slappade och tog det lugnt och det behövdes. Middagen var väl det enda jag hade som "jobb" och det var skinksnittslar i sås och makaroner jag gjorde. Gott!
Ingen rabarberkräm, inte nåt annat ....
Inte ens dammsög, gjorde jag. :o)

Japp, tvätten var det...och den ska jag börja slåss med nu, bara dammsuga där nere först.
Och lite mera kaffe förstås!



Ha en bra dag Alla!

1 kommentar:

♥ Babbi sa...

Man behöver en "inte-göra-ett-skit"-dag emellanåt...och det gör inget. Inget springer sin väg utan finns kvar till dagen efter osv...Ha en skön vecka. Kramkram.