tisdag 28 februari 2012

foton V-rummet & Milton

Idag har jag grejat och flyttat om saker i v-rummet.
Bytt ut lite prydnader och så.







Fortfarande gardiner kvar som ska byta också.

*
Jenny har varit här med lille argsinte Milton.
Humöret växlar väldigt med den lilla från gladaste trollunge
till argsint liten elaking :o))
Men han är såååå sööööt.

Det här fotot är inte taget idag.
Det har jag lånat från Jennys blogg.
*
Ja, sen har jag hunnit mera.
Snart är det dags att börja med middag.



3 kommentarer:

Joormen sa...

TACK Disa nu fick du mig att göra nåt jag länge tänkt..... byta ut lite grejer på hyllan i vardagsrummet som jag sitter å stirrar på då jag inte glor i datorn eller på tv. Den har irriterat mig länge!

Tina sa...

Gud så fint du har det Disa. Duktiga du som donar och grejar hela tiden. Så snyggt med det vita du :-)
Den lille år då alldeles bedårande söt får jag säja. God vilja har han tydligen och det är bra för den kommer han att få användning av i livet du.
Å man vill riktigt pussa på han så go han ser ut :-)))
Här har vi strålande sol i dag så jag har suttit ute en stund och fått rosor på kinderna :-))) Härligt vårväder nu här:-)
Kram på dej och förta dej inte nu. Njut av ditt fina hem

cw sa...

Jag beundrar dig som är så duktig på att måla om. Jättefint med vitt och det ser alltid så fräscht ut.
Lille Milton är en riktigt snygging sötast i världen:)

kram på dig