lördag 24 mars 2012

förbannad?? int jag int...*host host*


ÅÅÅÅÅÅ vad jag har varit arg på min dator idag

Jag fick en notis om att uppdatera mitt virusprogram Avast,
så då gjorde jag det...men då hade det där förbannade GOOGLE CHROME lagts in!
 JAG VILL INTE HA DET för det är så skiiiiitdåligt!
Så jag avinstallerade det och då slutade alla genvägar funka på skrivbordet!
Så jag blev tvungen att installera skiten igen..förbannat också!

Fattar inte hur alla kan tycka att det är så bra, för om jag är t.ex på FB
och spelar ett spel, så kan jag inte gå tillbaka till startsidan eller min profilsida
utan får stänga ner allt och öppna nytt igen.
Finns ju inga verktyg eller nåt på deras verktygsfält.
Och varför förstöra det som var fullt funktionsdugligt, gick att ändra utseende på
för att göra detta fula skit som inte ens funkar nästan lika bra?!?!?

 ASSHOLES!!!

4 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Håller med dig fullständigt !!
Jag tycker inte alls om det !
Men vad gör man för att få bort det ?? Inte en aning....
Ha en skön lördagskväll ....kram på re´

Anonym sa...

men asså...när man installerar nåt så får man ju välja om man ska byta toolbar...då bockar man ju bara bort det så har man samma som innan
man får inte ha för bråttom med att klicka utan läs ordentligt vad som står så blir det oftast bra

Disa sa...

Jo, men det var ju bara en uppdatering av virusprogrammet och den åkte ju bara av sig själv.kom ju bara upp en ruta där gröna randen far och sen starta om när det var klart.så var bockar man då ???

Camilla sa...

Ibland är jag glad att jag inte kan så mycket om datorer :)
Är det något ropar jag bara på Gubben eller tjejerna :)
Kram!