fredag 23 mars 2012

fredag så långt.


fjolårsfoto på mina liljor
 Nu har jag varit lite duktig igen.
Jag har plockat ner all utebelsyning ute på altanen och städat bort värsta stöket.

Solen strålar men det ser ut att komma lite dismoln nu.
Så jag tänker fortsätta min dag med att städa uppe i gästrummet.

Igår ringde IKEA och soffan kommer nästa Torsdag mellan 17-21 nån gång.
Så det blir att köra bort gamla till Robin & Johanna sen.
Dom fick ju vår gamla tvättmaskin också och den funkar att tvätta med fastän det stått oanvänd i några år nu.
Visserligen får dom vrida om programmet ibland när den stannar av, men det är ju bättre än att sprina ut och in i tvättstugan där som ligger bakom huset en bit bort för dom. Huvudsaken är ju att den tvättar :o)

Nu ska jag fortsätta med mitt...det är så skönt att få saker gjorda och man får passa på när orken ligger något sånär med på noterna. ;o)

Ha en skön Fredag alla!

6 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Snart ska vi äta lunch här. Sen ska vi vara kl 15 vid högstadiet o gymnasiet för att hämta ungdomarna. Vi ska in till stan o handla.
Ikväll blir det att skjutsa åtminstone J till ungdomssamlingen som börjar kl 20. M ska väl o träna tror jag....
Ha en bra fredag!

Kram

Paula´z Diarie sa...

Hoppas att du har det bra nu ikväll:)
Tänkte på en sak då vi kom hemåt körande från stan....
Kan du göra en ny bakgrund åt mej? En med rockigare tema...jag är ju en rock brud, så lite mörkare. Och så ny header som är lite liknande...

Det var bara en fråga...:)

kram på dej

Disa sa...

Jag kan försöka ..

Britt-Inger sa...

va dina blommor är fina då :) Hoppas de blommar lika fint i år igen !!
Spelar nog ingen roll om de får vrida fram ibland det blir ju rent iaf :) Skönt att kunna tvätta hemma hos sig själv.....
Ha en fin helg, kram på re´

♥ Carina ♥ sa...

Jag brukar säga att det är bäst att passa på innan anfallet går över... ;)
Unna dig en kväll i soffan nu när du varit så flitig idag :)
Kram och trevlig helg

Mita sa...

Vad du är flitig och står i, själv gör jag bara det nödvändigaste just nu. Hoppas du haft en skön avkopplande kväll,det har jag haft,och nu väntar jag på resultatet i The voice innan sängen ska intas..
Kramiz**