torsdag 22 mars 2012

hej å hå vad trasan gå..


Ja, lite så känner jag mig just nu för jag har massor kvar att hinna med
och så sitter jag här igen istället...
Men jag hunnit städa nedre våningen och skurat golven.
Dom var inte såååå skitiga som jag trodde för det syntes inte så mycket på trasan.


Nu har jag tänkt hinna med övervåningen också tror jag...
I alla fall vårat rum. Fast jag börjar känna mig bra sliten och trött.
Men får jag bara det gjort så behöver jag inte må dåligt över att det aldrig blir gjort.
Har ju tänkt det så länge nu men kommer som aldrig till startskottet ens.

Måste nog koka lite kaffe först i alla fall och ta en macka också.
Sen sätter jag igång.

9 kommentarer:

Anonym sa...

jo det är bra att få i sej nåt energigivande så man orkar med allt som ska göras

vi har nyss ätit av de goda resterna...muuums =q

Carina Sjölund sa...

I detta underbara väder har man inte lust att skura och feja.
Nej, ut vill man och njuta av den underbara solen :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

Giancarlo sa...

Vedo che sei molto impegnata!!buona giornata...ciao

♥ Carina ♥ sa...

Jag har också städdag idag. Fast nu har jag hamnat framför datorn en stund... ;)
Kram

Disa sa...

Och nu är jag klar med allt jag skulle för idag. Så nu bänkar jag mig här ett tag ! WIIIHOOOO!

Paula´z Diarie sa...

Oj, vad fint du har din sida :)

Kram,kram

Britt-Inger sa...

Här ser då ut som ... ja jag vet inte vad :)
Tillrört men det får var så ett tag till ;)
Ha en trevlig helg, kramen !!

Paula´z Diarie sa...

Jaha, detdär städandet behöver nog lite kaffe :)
JAg håller på än, har inte klart. Men så är det att jag orkar inte allt på en gång...lite åt gången;)

HA en fin fredag!

Kram

Camilla sa...

Städa?
Vad är det? ;)
Du får komma hit och visa mig,då du är färdig hemma hos dig ;)
Kram!