tisdag 13 mars 2012

ingen säng här inte...

Hemma igen efter sängtestandet...
Menneeeee...jag tror jag tar och skiter i en ny säng.
Ska jag få en som jag tycker är skön, då hamnar vi uppåt 20.000:-
för det dom hade vill jag inte ha...hatar dessa tempurmadrasser för det finns ju inget
som är så obekvämt som det.
14.000:- ska dom ha och det kan jag måla om hela huset för!!!
Och ändå har man i så fall inte fått nåt bättre än gammelsängen.
Nääääpp...DET betalar jag INTE!
Vi behåller vår tills vidare...den får banne mig duga ett tag till.
*
Annars har jag just kastat i mig kycklinglår som vi köpte på ICA
för gubben var tvungen fara iväg och jobba ett tag till efter vi kom från stan.
Han får äta sina sen när han kommer hem.
*
Nu ska jag kasta mig i soffan och glo på tv ett tag innan jag ska duscha.
*
Ha en skön kväll alla!

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Hjälp vilka priser! Sover man SÅ mycket skönare i dom kan man ju undra?...
Kram och skön kväll!