söndag 18 mars 2012

lite hockeygnäll och sånt..


Nej..nu lägger jag ner tittandet på hockey tror jag...det går ju såååå dåligt för oss!



Benke och jag hann i alla fall grilla en korvbit för han hann komma en timme innan hockeyn började.
Det är lika gott varenda gång!



Annars händer det inte så mycket här.
Jag hann ju inte somna innan korvgrillningen som var min plan i förra bloggen.
Jag är trött som en trähäst...tror jag!?!?
Vet ju inte hur pigga eller trötta dom är iofs, men jag kan tänka mig att det är tröttsamt att stå på gungskenor dagarna i ända...
så det känns som att det är så trött jag är.



Okej..nu var periodpausen slut...
Så jag går väl och tittar ett tag till.
Fast jag tänker inte titta mycket..
Bara småsnegla lite.


Ha en fortsatt skön Söndag Alla!



Inga kommentarer: