måndag 19 mars 2012

lite pladder...

Happ..
Nu sitter jag här igen för nu börjar det kännas körigt att orka fortsätta...men badrummet är då klart i alla fall och så har jag flyttat om lite i köket igen.
Men det där med sovrummet vete tusan om det få lov att vänta till imorron ?!?!

Lite irriterad på NORDEA är jag för jag skulle flytta över Robins månadspengar på hans konto men dom har nå tekniska problem så man kommer inte in.
I värsta fall får jag ge honom dom i hand för vi ska ändå skjutsa dom att handla senare idag på solbacken och då ska jag passa på att gå in på Blomsterslottet och köpa såjord.




Ska jag nu orka fortsätta eller sätta igång med att steka upp sidfläsket..det är frågan???


OOOOOHH!
Nu fick jag mail från Impecta handel !??!?
Tänk om det är om soffan??
Måste genast kika!!


Återkommer!!!


Sssss...det vara bara om fröer juh..tyckte väl att jag kände igen Impecta.
Ingen soffa än då med andra ord. *Suck*





Inga kommentarer: