lördag 17 mars 2012

lördamorron...

Gomorron Världen.

Idag har vi Lördag och jag har varit vaken några timmar redan eftersom jag har lagt mig till med att vakna 5:20
ganska prick varenda morgon nu ?!?!

Har egentligen inte så mycket att förtälja men
måste skriva nåt då och då för annars ringer
mamma och lillastorasyrran och frågar om det hänt nåt :o))
Och jag tänkte att jag besparar dom det !

Gårdagen kom och gick och irriterat slutade den
när MODO vann matchen i förlängning
och ingen utvisning kom på den interference som borde varit
sekunderna innan på Jimmie Eriksson och kommentatorerna säger: "-Snudd på interference"..Den var solklar!!!

Nåväl...idag ska jag se om jag får upp mina rollup gardiner i alla fall.
Kommer nog att bli jättegulligt tror jag.

Nu ösnkar jag alla en skön lördag !

1 kommentar:

Paula´z Diarie sa...

Ha en bra lördag du med!

Kram,kram