måndag 19 mars 2012

Ny vecka, Ny Måndag.




Morron morron!

Idag har solen lämnat oss för att ge kallare väder igen men jag har inte...*peppar peppar* migrän ändå.
Sen ska det vända igen längre fram mot veckan och ge soligare , säger dom.
*

Vi tittade på Så Ska Det Låta igår.
Gu vad det är roligt att se när det såna som kan sjunga...mot för t.ex Lili & Susi...tyckte jag inte var så bra.
Eller så ska man vara rolig så att det kan ursäktas att man sjunger hellre än bra ;o)
Igår kunde dom...
Efter det var det Law and Order på tablån som jag såg klart och gubben såg nåt annat bakom ögonlocken.
Och sen var det sängen.
Somnade rätt fort när jag väl la mig för dagen blev ju så lång utan powernap.
*
Idag blir det den gamla vanliga städningen på schemat och ev, byta av sängkläder.
Skulle faktiskt behöva byta gardiner och så där uppe också...få fram något som man kan dra för under sommaren så man slipper få in ljuset så tidigt.
Men det får vi se hur orken räcker till.
*
Japp...det var alltför nu och jag ska snart koka riktigt kaffe istället för neskaffet.

Ha en skön dag och fin början på denna Nya veckan!



 

2 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Godmorgon!
Här blir det klädtvätt idag ;( Massor att tvätta...
Har du bott i Finland? Din finska helt ok, men jag skulle skriva "aurinko paistaa" I stället för "loistaa" :)

Ha en fin dag!

Kramar

Disa sa...

Jo, jag bodde som liten och båda mina föräldrar är finnar...men jag är född och uppvuxen i Sverige och min finska rätt så bortglömd :o)