torsdag 8 mars 2012

oplanerade planer...

Så har vi Torsdag.
Jag har vaknat rätt tidigt idag igen och verkar gå in i en sån där arlamorgonperiod igen då jag måste väcka tuppen.
Men det gör inte så mycket för jag hinner mer även om jag har dåligt i kroppen och så får man njuta av dagarna som bir ljusare och ljusare och närmar sig våren.
Ja, vi ligger ju en bra bit efter alla nere i söder som snart har sommar !! Har ju sett foton hos en del och är knappt nå avis.
*plutar med underläppen och surar lite*

Idag ...har jag inga planer heller för vad jag ska hitta på och det verkar vara en bra plan för det händer så mycket när jag inte planerar och så överraskar jag mig själv med att göra sånt jag planerade förut och aldrig fick gjort förrän nu när jag inte planerat nåt! *men det lät knappt nå tjatigt* :o/

Därför ska jag nu gå och ta en oplanerad kopp kaffe och sitta lite oplanerat en stund och inte planera vad jag ska göra efter kaffet....
Den enda planen jag har är att sluta skriva helt oplanerat för t.om jag blir trött på mig nu.

Ha en skön dag alla!

6 kommentarer:

Ankii Nilsson sa...

Aha så du väckte tuppen idag, de gör jag nästan alltid på måndagar:)

En oplanerad dag, de kan väl vara skönt. De måste ju innebära att inget liksom hänger över en och måste bli gjort.

Kramiz o ha de gott idag

Camilla sa...

Så skönt med en oplanerad dag. Ta dagen som den kommer,liksom.
Hmm...var du mig du menade....ja...det där med att du sett foton på vår vår ;)
Kram!

oumberligating sa...

Tycker detta oplanerade inlägg som du nu gjort är kul skrivet i sin "oplanerandehet"...ha nu en fin och helt fortsatt oplanerad dag!
Kram ifrån Oumberlige Peter som faktiskt var helt oplanerad när jag föddes våren 1964.
Morsan påstår det i alla fall, fast inte Farsan...hm...konstigt! (ler)

Marianne sa...

Att vara O-planerad är en underskattad sysselsättning så njut av friheten :-)
Kram!

Mita sa...

Nu sitter jag här igen på rumpan,men det är jag värd efter snöprommisen förut,sen hem och faktiskt dammsuga.Klappar mig på axeln,sen har jag gjort lite nytta här också. Lagt över en massa bilder på den externa hårddisken.Bra, nu är det gjort också.Det gäller att hålla efter sånt där.
Nu är fortsättningen oplanerad här med, ja om man bortser från hundprommisar. Det snöar fortfarande fast inte lika mycket,
Ha nu en riktigt fin oplanerad dag,
Kramiz♥

Mita sa...

Jaha, nu har vi kommit till fredagskvällsmys. Sitter här med ett glas rödvin och smuttar lite avslappnat.Snart dags för maten, det får bli hemlagade hamburgare och pommes. Men först en liten stund med avkoppling och hjälpa gubben med korsordet.
Snön som kom igår har töat bort idag,ja det mesta i alla fall.Smutsig vovve av det smutsblöta, det är sånt man får räkna med...
Kram och ha en fin fredags kväll♥