onsdag 21 mars 2012

"Den som spar..

.. han har en massa.... delar från gamla möbler kvar" ?!?!?!

Hittade ....nånting...som jag tog till bänkskiva för mina sådda fröer .
Har ingen aning om vad det varit men misstänker att det är en
gammal skrivbordsdel, som också sparats nån gån utifall att man
behöver just gamla skrivbordsdelar till nånting...och det var ju bra gjort av mig :o))

Som ni ser så har jag också fått in en av påsarna med mera krukor i
från växthuset och om ni tror att jag skottat mig dit för att få tag på dom så tror ni alldeles.....
fel...för det är gubben som hämtat in dom åt mig när han kom hem på lunch! :o)
Gulle han!
Nu ska väl dom räcka till några fler i alla fall så får jag hämta mer sen.

Så tog jag lite nya foton på samma som igår med nya kameran.




Japp...det var det..nu ska jag gå och stöka ner i köket igen med jord och allehanda skräp.
För att inte tala om mig själv..Tänk jag växte aldrig ur
det där med att lorta ner mig från sandlåde åldern !?!??
Ser nog värre ut idag när jag är klar än man gjorde då!!

Pax int städa efteråt....*kan man ju hoppas på*. :o/

5 kommentarer:

Marianne sa...

Här är det lika fint som alltid :-)Känns som jag inte riktigt hinner med när jag ser hur du börjat "pyssla", suck!Jag måste också säga att du har gjort ett kanonjobb som lagt in alla tablekoder och annat braåha.Skratta inte nu men jag har aldrig redigerat i HTML men jag kanske fattar mig så småningom,tsss! Önskar dig en fin och rolig pysseldag,kram!

Disa sa...

Jag hade aldrig heller redigerat med HTML innan jag gjorde det första gången så du är inte ensam om sånt ;o) Det är ignen konst..man kopierar och klistrar in genom att klcika på redigera HTML, sen klickar man på skriv & då är du tillbaka i vanligt skrivläge fast med scrollern att skriva i !
Kram tillbaka.

Joormen sa...

Du är för energisk och duktig. Jag blir så impad av alla er som orkar hålla på med plantor.

Jag sysslade med sånt då vi hade nybyggt huset för si så där tusen år sen.....

Gillar gardinerna helskarpt mer som käär i dom. Måste nog apa efter.

Hoppas din skallebank gett med sig. Jag knaprar piller mot min nu.

Ankii Nilsson sa...

Plantor - är säkert kul:)
Men jösses så fint hon har det i köket frun:)

Kramiz

Mita sa...

Där ser man att det är bra att spara på en del saker,eller många saker som en del gör,hmm...
Det är väl härligt att få gegga ner sig lite,men slipper städningen efteråt det lär du inte göra,hehe...
Kramen på dig**