tisdag 27 mars 2012

tisdagskväll i scrollbloggen...

Så var det kväll i
vårt citadell igen.
Och jag myser i vetskapen att när det nu så blir dags, så har vi utemöbler! :o)
Japp vi köpte dom!
Dom står i kartongerna inne i garaget och väntar på att få packas upp och komma ut på altanen!
Kommer att bli såååå fint med allt i svart och hammocken som är i samma stil också osså vitt parasoll över!
Längtar, längtar, längtar...
Lite fränt att allt ute blir svart och inne går det i vitt.
Sen blir det så bra med alla träbyttorna till också!
*
Nu är gubben hos sin bror och jag har legat i soffan och jäst en stund...näst sista kvällen i den soffan nu, för på Torsdag är den borta och då står nya Ektorpsoffan här.
Inte så fel det heller , sanna mina ord! :o)
*
Nu önskar jag er alla en fortsatt skön Tisdag och en....

se under scrollbloggen....






1 kommentar:

Anonym sa...

Tittar in här och ser att här händer det saker som vanligt. Du är allt väldigt duktig med allt fint du gör för bloggande får jag säja.
Nu har våren kommit här hos oss. Blommorna poppar upp överallt och det börjar grönska i buskarna så smått. En härlig tid du. Här ska trädgårdsmöblerna snart få åka ut :-)
Kram på dej Disa och ha det gott
Tina