fredag 16 mars 2012

väder och definitivt vind...

Meh, vicket väder vi fick då !!!

Det var ju så soligt och fint på förmiddan och det är ju visserligen soligt nu med
men det har börjat blåsa nästan stormvindar igen.
Inte ett dugg skönt var det när jag gick ut och satte mig för att ta ett bloss.

Robin ringde tidigare.
Han och Johanna kommer hit ikväll och sover över för dom ska hjälpa hennes
pappa att flytta på eftermiddagen. Lite bärhjälp.

Idag har jag inte gjort så mycket heller utan bara dammsugit det värsta
och suttit här och gjort lite nya mallar.
Nu tycker jag dock det är hög tid för :

Ha en fortsatt skön Fredag alla!

2 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Nu har vi också härligt väder därute:)
Solsken o rätt så varmt...men jag har så ont i benen, så det blir nog ingen promenad för mej idag ...

Ha en härlig fortsättning på dagen!

kramen

Paula´z Diarie sa...

Nu vet jag inte hur jag får avskiljaren till bloggen....

Kram