onsdag 1 augusti 2012

"dammigt" i trägår´n och Milton.

Lille Milton kom på besök när jag var ute och skrotade i trädgården
så då var ju mormor tvungen att göra en brejk.
Lite majsbågar e´ mums, tycker Milton.


 Och vad har jag då gjort i trädgården??
Jooo..det ska jag berätta.
Jag har ju länge varit missnöjd över innerkanten av dammen så jag har lagat till den
och fått ner den mer med vattennivån.
Så har jag lagt grus i rabatten som Robin körde fram åt mig
efter att han skyfflat upp det i skottkärran!

Jättenöjd är jag..men nu är det bara det att pumpen vill inte funka riktigt.
Den går en stund , sen dör den. :o/ Typix..jag som fått till fallet så fint och allt.
Gubben får väl kika på den när han kommer hem.

2 kommentarer:

Mita sa...

Majsbågar är mums för småttingarna. Så fin han är där lille Milton,
Fint fick du till det där i dammen,och hoppas nu att gubben kan fixa till pumpen..*L*...
Kramar♥

Anonym sa...

du har de så himal fint! å lilla skruttmilto nser ut som karl alfred me sina starka armar! ;) töt!