tisdag 4 september 2012

Lampan och lite annat

Det är Tisdag idag och jag har varit duktig !!
Jag har fått mina köksfönster putsade ÄNTLIGEN!!!
Men det tog på kan jag lova fast det struntar jag i för nu slipper jag må dåligt över
att det aldrig blir gjort i alla fall !!! Så skööööööönt!

Fick bortstökat lite på gården igår.
Gubben körde gräset när han kom hem från jobbet.
Också skönt !!!

Och lampan är nu installerad här hos oss och så här blidde det med den!
Den var större än jag trodde...mycket bra överaskning !!! :o)


Så nöjd som helst och ser fram emot massor av mörka murriga kvällar med den !

Ha en fin dag alla!

3 kommentarer:

Paula sa...

jättemuuusit!

Disa sa...

hjååååå :o)

Britt-Inger sa...

DEN lampan pryder verkligen sin plats !!
Du grejar o donar på o det blir sååå fint.
Ha en trevlig helg, kram på re´