söndag 10 februari 2013

.:¨*¨:.



Hejsan !

Igår var det lördag och jag och gubben åkte iväg ganska tidigt på dagen till Jack´s.
En affär som säljer allt möjligt .
Där hittade jag 2 garderobsblommor och 2 ormbunkar (fusk) och 2 fina ljuslyktor häng.
Sen svängde vi in på Jysk där jag köpte 4 soffkuddar och nya 4 innerkuddar.
Hem med alla dom grejerna och sen iväg på ICA Maxi där vi handlade hem mat.

Väl hemma igen hann jag städa lite innan det var dags att börja med middagen
som blev stekt sidfläsk med makaroner eller bruna bönor som man fick välja mellan.

Resten av dagen var bara latmajan i farten ...typ.

I dag har vi Söndag och jag har jätteont i korsryggen ...
Tänkte börja ta itu med tvätt av sängkläder/badlakan...men det får nog vänta.



1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Låter som en rolig affär, en så´n där som man kan gå läääänge i :)
Ha det gott, kramen