onsdag 24 april 2013

lite varmare kanske ???

lånad bild från image cottage
Jodå..snön tinar faktiskt så fort så att vi hunnit ikapp fjolårets snömängd nästan vid samma årstid.
Så det bådar ju lite hopp i alla fall, även om det var sent med våren även då.
Högar som skottats är fortfarande stora men dom minskar och man skönjer mer och mer gräs här och där.

Igår var det regn kallt och mulet så jag var inomhus och tog itu med sängkläder och badlakan i tvättstugan så nu är allting borta igen ur korgarna.
Renbäddat fick jag också...dagen dessförinnan städade jag ju också och tvättade alla kläder.

Idag kikar solen fram och vi får se om vi får några mer plusgrader förr termometern har i alla fall kommit över nollan redan nu. Måste ut i växthuset och ser hur det mås där inne för jag var inte ut nånting igår alls.
Men jag körde värmen hela dagen eftersom det var bar runt nollan i temp ute.

Annars händer inte mycket...lite huvudvärk..migränkänningar har jag , så jag ska gå och ta en tablett och se om det inte ska släppa och sen kanske man kan vistas ute en liten stund !!?

Önskar alla en skön mittiveckandag !

Inga kommentarer: