söndag 18 augusti 2013

Jag tänkte inte skriva om det men.....


Och vad hände här nu då???
HUR var det med rasismen ????

"Kvinnan i Farsta är inte ensam om att ha attackerats på detta vis. Hon är en av många muslimska kvinnor som utsatts för liknande händelser under de senaste åren. Oftast är angriparna vita, svenska män. Liknande incidenter äger rum på bussar, i butiker, på restauranger."

Det är sådana här grejer som gör mig irriterad på rasismsnacket.

Man får inte tala om vilken hudfärg folk har på Efterlyst eller man nämner det inte i media om det är svarta som gör det för det är "rasistiskt".....
MEEEEEEEEEEN när det är vita svenskar som gör något då är det fritt fram att tala om det !?!!??!?!
VA FAN ÄR DET FÖR NÅT?!?!?!??????

Jag tycker själva händelsen som sådan är sjuk,, en jävla idiot som ska hängas ut absolut !!!
MEN , det tycker jag också om det är en svart person som gjort det, men då är jag rasist ????
Näää... ännu ett av dessa förbannade exempel på hur sjuk och enkelriktad detta förbannade rasist snack är:
Ni kan köra upp det i * hålet!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja lite avigt e de ju...
Vi får ju inte säga negerboll (får man skriva de?) men vi får säga finska pinnar ....

Camilla sa...

Kunde inte skriva det bättre själv...
Kram!