lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans Dag, Valentines Day






8 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Disa,
Happy Valentines Day my dearest friend.
(I hope the comment posts to you)
Hugs and love, Nikki

Disa Edlund sa...

Hi Nikki :) Oh yes it did post !
Hugs and Love back at you !
Hope you're fine !
Miss your graphics.

Anonym sa...

Så fina alla ♡ -an kort ...
Pst...Min sida ligger under fel kategori hos dig hihi Bättre under blogglistan eftersom jag inte är familj;)

Ja,jag vet något petig é ja' haha
Ha en underbar dag!

Disa Edlund sa...

:D har du hamnat i familjen ?! Bäst att ändra det då. ;)
Kram Fru Eriksson.

Disa Edlund sa...

Fast jag ser ju nu att det är familj och vänner. ;)
Övriga är såna där inrednings/inspirationbloggar.

Anonym sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Anonym sa...

Mmm fast vet du nå't jag inte vet känner du mig,vet du vem jag är? fniss

Ha dé!

Disa Edlund sa...

Nej,,det är mer som bloggvänner. ;)