fredag 20 februari 2015

fredagspladder, fast långt mellan gångerna.



Här är det långt mellan bloggarna.
Händer inte mycket.
Men idag så har i alla fall gubben farit upp till Luleå för att serva bilen.
Men det blev så att han tydligen bytte upp sig lite igen.

Såååå skööönt att få större bil igen, för även om det var billigt med den vi hade,
så var det trångt. Elände med att få in påsar när man storhandlat på ICA i bagaget.
Snålt om plats i baksätet för ben etc.
Bra bytt tycker jag !
Så glad !!!! :)
*

Jag har städat lite idag så det är fin över helgen när jag också
har egen kuppe, för pojkarna Robin & kusinen Daniel ( som varit här sen i Tisdags) åkte till Ö-vik igår kväll för att hälsa på en kompis som flyttat dit .

Tidigare i veckan har vi också köpt hem en garderob som nu agerar städskåp i köket där gamla kylen stod och den har Robin och Daniel burit ner i källaren.
Så skönt att få ha dammsugare, skurhink, strykbräda etc samlat på ett ställe istället för som tidigare haft dom utspridde i div klädgarderober, källartrapp o.s.v.

Nu ska jag vila mig lite innan jag fixar lite middag åt mig.

Önskar alla en skön helg.
Kram till ma & pa. 

Inga kommentarer: