måndag 27 april 2015

Så boring...






Så var det Måndag igen och en ny vecka.
*

Det blir verkligen ingenting gjort här nu.
Vädret är för kallt och blåsigt,
såvida det inte regnar på det.
Inne kan jag inget göra för
då väcker jag Robin.
På kvällen kommer Benke hem helt slut
och behöver vila.... :/
Så det händer ingenting alls, för mig.
Middag är väl det enda jag kan göra.
Men den är också tråkig.
Igår t.ex åt jag vid 16-tiden.
Robin kom ner vid 17-tiden.
Och Benke kom hem vid 18-tiden och åt.
Då hade Robin redan åkt iväg på sitt skift
och Benke for tillbaka
och var hemma vid 20:30 tiden.
Men då var ju jag redan trött efter
att ha vaknat tidigt, så då orkar jag ju inget.

Enda fördelen är ....
Grabbarna tjänar ju bra.
Men det gör inte jag.
Jag hatar dessa stoppar !!!
Jag blir enbart lidande av dom.
Finns absolut inget annat att göra än att ligga på
soffan och glo på tv.
Nåväl..
Det är bara att härda ut.
Det är snart dags skift.
Då jävlar !!!







Inga kommentarer: