söndag 26 april 2015

Söndag i April.















Så var det Söndag.

Kallt och blåsigt som vanligt
och jag dras med migrän
dagarna i ända.
Börjar vara mäkta tröttsamt.
Igår låg jag mest hela dagen.
Det är ju det ostadiga vädret
som ena stunden är soligt
sen mulet,sen regn,
sen soligt igen och så rullar det på.
*
Syrran Mia ringde igår.
Mamma har blivit opererad igår kväll.
Hon hade tydligen fått gallsten, tror dom.
Jag ska försöka ringa henne snart.
Tänkte göra det för en stund sen
men upptäckte att
jag tappat hennes mobnr ?!
Säkert när vi bytte telefonerna
igen, för mina sparas av
någon anledning aldrig på kortet
fastän jag gjort inställningarna för det
och kollat flera ggr och ändrat.
Har alltid fått mata in på nytt
men glömt hennes denna gången . :(
*
Nu ska jag gå och se om jag får något gjort här,för det blev inget av det jag tänkte igår pga huvudvärken.
*
Ha en skön dag alla.
Och varma kramar till mamma !!
Hoppas du får komma hem fort !

Kram till Mia också som är med pappa.
Och pappa med förstås !



















Inga kommentarer: