söndag 31 maj 2015

Kändis , eller också bara mamma :)

Jag har väl blivit kändis jag. :)
Eller så är det bara för att jag är mamma. ;)
Jenny den lilla raringen hade sänt in en annons till mig.



Sen hade hon varit tvungen att gå på kiosken för att köpa tidningen åt mig också,
eftersom vi inte läser morronblaska. :))
Tack älskade raring.

*

I förrgår var jag & gubben på stan .
Jag ville hitta en toapappershållare,för våra rullar står lite varstans på toan
och man hittar dom på elementet, i duschkabinen, på handfatet o.s.v.
Vi har ingenstans att fästa fast en vägghållare och jag blev less.

Så hittade jag denna underbart finurliga uppfinning !!!
Hur smart var inte den konstruerad ?! 



Jo jag impas inte av all denna teknik med  div, appar, tv-apparater som kommer ut ur en vägg
och sånt där onödigt överflödigt trams.
( även fast det kan vara läckert men..)
Men dessa simpla små vardagliga saker blir jag väldigt impad av !
TOKGILLAR denna.
Dom har visst funnits länge, men jag har aldrig sökt någon förrän nu !
Ibland räcker det med så lite för att man ska bli nöjd och glad.
Som att slippa leta toapapper när man mest behöver det. ;)
Hoppas du som kom på den tjänar MASSOR med pengar på den, för det är du sååå värd !


Inga kommentarer: