lördag 25 juli 2015

skön Lördag


En underbar avslutning på denna Lördag med strålande sol
där dagen bjudit på moln och sol om vartannat.
Som det varit mesta tiden nu på sistone.
Alldeles perfekt väder , om man frågar mig, fast det har blåst lite kallt idag.


Jag har haft Milton här idag medan Jenny & Jonas har kört bort ställning från deras gård.
Jag har tvättat och bytt gardiner i köket också-
Sen fixade jag middag, nudelwok, som jag bjöd Jenny med familjen på så slapp dom laga mat efter att ha jobbat så hårt hela dagen.
*

Benke han åkte till Bjurfors igår kväll för att vara med på fest där dom vinkar av en kompis som
åker hem till Thailand på Tisdag, tror jag det är.
Så jag har egen kuppe här igen :)
*

Ska gå ut och njuta av kvällstrålarna innan jag kryper ner och myser resten av kvällen i soffan.

kram till Ma & Pa !

 

*det är någon form av mal på fotona för den skarpögde.
Tycker den är så söt för den ser lite ut som en "elefantdelfin" i ansiktet.
Kommer varje dag just till nejlikorna, men svår att fota
:))
Lite kolibri likt. 

Inga kommentarer: