måndag 10 augusti 2015

det nya då som jag lovade visa upp..

Jo, jag hade ju lovat att lägga in foton på gardiner i köket, lampan och mattan, mamma.
Så här kommer det senaste då.

I förrgår köpte jag mig en fönsterputsarmojäng.
Och ingen människa kan väl städa utan snygga trasor, så det följde med såna också.
Schiiiiiitaviktigt  ju!

 

Och så lampan i köket.
Inte den snyggaste jag någonsin sett,men det lyser. :)
Och gardinerna ,,svarta roll-up med vita längder och en liten "fluff" som jag knölade ihop,  knutet i mitten med svarta band.

 

Och mattan , som jag trodde var svart/vit randig bara,
blev ju något av en överraskning när jag hemma sen rullade ut den
och det var en stjärna på mitt i.
-jaha,,var det en sån jag ville ha och här gick ju jag omkring
och trodde att jag var ute efter en randig
 !? :/

 

Kaffeburkarna är ju inköpte tidigare, men jag glömt att visa dom också.
En till snabbkaffet och en till vanliga kaffet. :)
Kaffet vill minsann också ha det lite fint omkring sig ;)

Japp..det var det om det.
Idag hoppas vi på att korkmattan kommer...
Gör den inte det, då skiter vi i den och jag målar golvet, så vi får färdigt nån jäkla gång där uppe.
Orkar inte ha det som i en rövarkula pga den när allt annat funkar och den skulle varit i bruk redan. :P
Kommer aldrig mer att ha med Happy Homes att göra, för såååå lång leverans behöver man inte för något som finns i Umeå.
Fan vi hade ju hunnit flera vändor dit själva och hämta den !!!

Nåväl..det är Måndag och solen skiner från en klarblå himmel !
kram Ma & Pa !







Inga kommentarer: