måndag 21 mars 2016

Våran dag idag...

Idag har jag varit "barnvakt" till lille Louie medan
mamma Nickana varit borta och pappa Robin jobbat.

Vi tog oss en liten promenad hem till Jenny och dom tvåbenta barnbarnen.
Där tillbringade vi någon timme med kaffe och gosaker.
Milla lät sig väl smaka av mumsmumsen. :)

 

När vi kom hem igen var det en trött liten Louie som lade sig att sova ett tag,
medan jag började med middagen.

Senare på kvällen hade jag alla mina ungar och barnbarn här...nästan.
Jenny, Robin, Nickana, Milton och Milla.

Vi blir nog mamma och pappa igen, jag och gubben , på äldre dagar..kan man tänka.
Fast inte till nåt tvåbent,. utan en fyrbening som behöver nytt hem.
Vi får se hur det blir för ännu är allting lite oklart.
Men jag berättar mer om det sen om det blir så.
Spännande :)




Inga kommentarer: