tisdag 30 augusti 2022

Det är bara att vila

Vaknat 03:24 och tagit testet det första jag gjorde, för att få så säkert resultat som möjligt.
Och även denna visar negativt. Så jag är rätt säker nu att det inte är covid ändå,
när Robins tre tester visat samma sak. Speciellt när det blir så tydligt också.



Men febern har stigit och låg på 38,6 i morse. Hörde att det är fler som haft liknande med halsen
och det och enligt Robins läkarbesök via KRY, så trodde doktorn på luftrörskatarr.
Det har jag ju haft förr och vill minnas vagt att det var likadant, när man väl kommer sig till minnes.

Det är bara att ta det lugnt och vila, vilket jag gjorde igår också och somnade hela tiden i soffan.
Men vi var i alla fall och fick lämna presenterna och fick oss lite tårta innan.

Nu vankas det soffläge igen och där kommer ni nog hitta mig större delen av dagen.



*Tillägg senare*

Kollade upp luftrörskatarr och det stämmer in på mig.

 

Inga kommentarer: