fredag 19 augusti 2022

Näst sista....

Ja, det är näst sista Fredagen i denna Augusti månad.
Den har vi rivstartat med att åka på Jysk och köpa en till Virum-hylla och denna gången till hallen.
Och jag blev mycket nöjd, då det blev precis som jag tänkte. 
För vi valde en svart, men fick en vit och det var bara bra då jag går i funderingar på att måla grått.
Om inte annat så passar det ju bättre ihop med den andra om jag skulle få för mig att sätta ihop dom.
Den är ju också vit, den vi köpte till datarummet. Och lampan jag inte hittade plats till förut fick ju ett hem nu och passar alldeles utmärkt in där.



Vidare så, så har jag middagen på gång inom kort, efter den sedvanliga städningen.
Det blir ugnsbakad lax och mos idag och såsen gör jag av creme fraiche, dill och sötsur sås och lite citronzest, samt en fiskbuljong upplöst i lite smör.
Det blir nog gott.😊



 

Inga kommentarer: