onsdag 17 augusti 2022

Utan Motorcykel...



..försmäktar vi på denna gård.

Ja, nu är det slut på eran med MC. Den är såld.
MEN... den finns kvar i familjen för svärsonen Jonas köpte den idag!
Nu ska han övningsköra och ladda för mc-kort.




Den kommer att fattas mig på det viset att, den inte längre står på infarten om somrarna.
I övrigt blir det nog ingen större saknad för min del, då jag inte åkt på flera somrar nu.
Dels pga kroppen som spjärnar emot, men lika mycket för att mc-kläderna inte längre passar.
Så dom fick Jonas ta på köpet. Det var ett tag sen jag rymdes i storleken medium.... 😏
Tror inte heller gubben kommer att sakna mc:n alltför mycket, då hans kropp också nu stretar emot
att köra den. Så det är ganska skönt att få iväg den och som sagt...den finns kvar inom familjen.
Så vill han, så kan han låna den säkerligen någon gång.

*Med tanke på din ålder så är du ändå fortfarande skitsnygg*
Du kommer nog att tjäna din nya ägare väl i framtiden. Det är jag övertygad om.



 

Inga kommentarer: