tisdag 22 juni 2010

vädret lovade fel IGEN!!!

(fjolårsfoto) >

Jaha, jag får nog ändra mina planer med att hänga tvätt ute idag , trots allt.

Den tidigare så blå himmel börjar bli överhopad av moln , som ser ut att hota med regn så småningom.

Som vanligt kunde inte väderprognosen hålla vad den lovat igår =D
Nåväl, jag får väl sysslesätta mig inomhus igen då och göra nåt annat än det jag tänkt.

Och jag har faktiskt nåt jag vill göra igen....Inte helt oväntat så trivs jag inte alls med de rosa gardinerna i v-rummet, så jag tänker att jag ska byta till nåt som går i mera beiget. Har tyg som ligger och kan sys kappor av. Det passar bättre där, eftersom jag har sofforna mot fönstren och dom ändå gömmer längder, som dessutom bara blir klämda och skrynkliga där bak.

Sen har vi ju sovrumsfönstren som borde få ordentliga hissgardiner eller nåt.
Det är ju så himla ljust om nätterna och kvälls-solen ligger ju direkt in i sovrummet.
Mmmmm....jag får se vad jag kan åstadkomma....OM jag åstadkommer nåt alls =D
Men ..det är kul att fantisera, om inte annat.

2 kommentarer:

Babbi sa...

Jag tror att sommarvädret kommer till dig med! Här har det blivit som de lovat i alla fall..i Stockholmsområdet. Knas när man hänger upp nya gardiner och man känner att det är fel! Bra då att kunna ha dom nån annanstans :)..Trevlig Midsommar till dig.

Paulastina sa...

här är det oxå sol men det är lite moln som drar förbi, dock hotar de inte med regn