söndag 31 oktober 2010

sega söndag.



Så har vi Söndag och en seg dag idag för mig.
Känner mig jätteyr och konstig.

Men vi har i alla fall varit och handlat på "-Vad heter den, butiken...X!??!?! " som Benke sa innan vi åkte och det satte igång bryderier på mig , för jag vet inte av någon x-butik.
Men fort kom jag fram till att han menade Ica Maxi,
vilket ju är en "väldigt ovanlig affär"...(NOT) att komma ihåg namnet på.
Jag menar Ica...där handlar vi ju bara varannan till var 3:e dag, så hur ska man minnas det?!?! :D
*HAhHAhaaaa* ja kära nån....

Hittade en fin en som jag ska sätta ute sen i den stora gjutjärnskitteln....d.v.s barrträdet en.

Vad jag mera behöver göra är att städa och torka golven.
Mina vita sockar är 2 färgade numera mest jämt.
Vita på ovansidan och svarta på undersidan, och det tack vare katterna som
kommer in som om dom lekt skurtrasor ute och sen fortsätter inne med motsatta effekten till "skura".

Motigt känns det att göra nåt. men jag måste.

Motsträvigt lämnar jag också stolen här vid datorn
och mycket motvilligt sätter igång med det jag ska men inte vill.

Önskar alla en skön Söndag!

1 kommentar:

Maya sa...

Hoppas din söndag blev skön... det där med skitiga katter vet jag precis... min lilla Missy drar in barr från tallarna på löpande band! Håller på bli galen här...
Kram