tisdag 9 november 2010

jag måste vänta mera . :o(


Gruvade mig i onödan för idag.
Nu ska jag ju ha ångest en vecka till innan jag får svaret!!! :o(
Skrutt också.
Jag ville ha svaret nu, så man VEEEET!

Nåja...vänta vänta och vänta,,jag gör aldrig annat än väntar å väntar å väntar.

Jag kunde gå själv i alla fall, för ryggvärken stillade sig såpass att jag kom famåt.
Lite stelt och styltat, men dock, så jag kommer fram.
Skönt med frisk luft också, fastän det är kallt.
**
Jajja...nu väntar en varm nybryggd kopp kaffe på mig.
Så jag ska gå och göra den sällskap!

2 kommentarer:

CW sa...

ja det är jobbigt att vänta för man oroar sig ju alltid även om man försöker att intala sig att ta det lugnt tlll dess man vet.
Hoppas på det bästa men jag förstår att det är svårt att veta vad som är bäst.. är det katterna så blir det ju inte speciellt kul heller om de måste flytta… kram på dig

Mammabear sa...

TA IT LUGNT SA JA!!! men lyssnar+? hmmm fniss,, Hoppas du får svar snart!!!Håller tummarna på båda ramarna!!! KRAM!!!