onsdag 10 november 2010

kallt och blåsigt.



Morron.
Idag har vi ett riktigt busväder här uppe hos oss också!
Det blåser storm och snön piskar på bra.

Pitza trodde i sin enfald att hon ville ut och gjorde också så...
en stund, för fort ville hon in igen.

Det är rätt skönt att sitta inne när man hör hur det ryter utanför.
Fönstren skallrar och det smäller och slår här och där,när blåsten tar i ordentligt.
Skönt också att Robin är ledig idag, så han slipper ut i busvädret.

Nu ska jag surfa runt på olika fina inredningsbloggar.
Har sett att många börjat med julgrejor!

  Nu är det Jul igen och   nu är det jul igen och...

4 kommentarer:

Anonymia sa...

Myyysigt är det, vi hade ovädret igår kväll men idag är det stilla ute. Snön ligger vit och faller nu sakta :0)
Å jag får julspel...vill börja NU! Så jag vågar mig knappt ut på alla sköna sidor , misstänker att jag kommer att hamna i en djup depression av avund.

Kramen

Mammabear sa...

BLAUS ENTE BORT sau e ni snälla!!!! Fniss du o dina pynt,, pynta på du,,ingen som tycker du e lusti!! NÄÄÄDA!!!KJAM

CW sa...

vi har också vitt ute och det ringlar ner en massa snö. Julen står snart för dörren och inspirationen vaknar sakta till liv.
Inspirationen saknar jag dock nu:)) men den kommer säkert tillbaka bara jag fått målat klart här hemma. Det tar tiiiiid… och tålamod är inte min bästa sida:)))
kram på dig

4U2! sa...

Nej, nej, nej, vill inte ha jul än på ett tag. Först återställd sedan kan julen komma.