söndag 7 november 2010

jomen,,de går så bra så...NOOOOT!

Oj vilken start på dagen det här blev då.

Jag hade ju lagt min mobil på laddning igår...
Men den hade inte laddat alls imorse och hade slagit av.
Så jag påbörjade en ny laddning.....slog på mobilen för jag skulle se om Robin skickat SMS.
Då måste jag ha pin-kod, för det har jag glömt ta bort att det ska fyllas i varje gång.
Jag visste att jag sparat det...MEN VAR!?!?!? :o|

Letade överallt, alla lådor , skåp, pärmar , korgar m.m. men nääää....
GAaaaaaaaaaaaaaaaah!! Man blir ju galen av sånt.
Sen skulle jag skicka pengar till mamma, när jag till slut tappade lusten att leta pin koden.
Kommer till datorn...var är glasögonen???
GHAHAHAHAHHAAAAA igen!!!!
Tillbaka till köket och hämta dom.

Var är nu mammas kontonummer då??
Letar .....MEN SE DÄR ÄR JU PIN-KODEN!?!?!?!
Mammas kontonummer......Borta , ring mamma få igen...
Sätter mig och loggar in på banken...överföringar...yepp...
knappa in kontonummer....men överföringen kan ej genomföras...vad nu då???
Ringer mamma,, kollar kontonummer,,,stämmer...testar igen...överföring kan ej genomföras!??!?!
VATTA FACK!!! GAHAHAHRGHHHRGHHAAA!!!!
Happ...då får jag väl ringa syrran och skicka på hennes konto då...
Ringer,...fel tant som svarar,,jag ringde fel...Ringer igen, får hennes kontonummer..då kommer vi på att jag ju gått in på fel överföring,
för det ska ju vara mellan EGNA konton!!!!!....vad trött jag blir *suck*
Åkäjj...logga in igen...klicka på rätt sida...knappa in...YES!!!
ÄNTLIGEN, blev det betalt.
Och det är bara de närmaste 2 timmarna som gått...
Hur ska resten av dagen bli?!!??!

2 kommentarer:

Anonymia sa...

Det där låter bekant...begriper inte hur sån kan hända oss :/
Håller tummen för att resten av din dag gå i "braiga" tecknet.
Kram

Paula sa...

mäh...dä ordnade sej juh!
men jag får minsann leva med min trista "länklista"
=P