lördag 20 november 2010

kanske, kanske inte.

Lånad bild

Morron , eller go förmiddag.
Här är en som tatt sovmorron till 8:20.
Skönt att sova ut, för det kändes ändå trögt att vakna.
Men några muggar kaffe rådde bot på det.
Så nu är jag nästan helt vaken.

Här är det kallt ute, men varmt inne.
Jag tror allt bra att julgardiner kommer fram idag , om det inte blir att åka på stan.
Mina nya fina med grå och röda hjärtan på. :)
Sen ska jag leta fram dom röd/vit rutiga stolsdynorna också till stolarna.
På gardinstången tror jag nog att murgrönaslingorna får vara med och pynta upp i grönt.
Nån nytta ska jag väl ha av alla dessa meter jag beställde en gång,
men inte haft någonstans att sätta ännu.
*tror det är 5 m eller nåt sånt*

Ja, men som sagt var..det är ännu bara i "får se"stadiet.
Vad jag däremot vet alldeles bestämt är att:
Jag vill ha mera kaffe!

BYE!

Inga kommentarer: