söndag 26 februari 2012

beställt

...och allt ska enligt leveransdatum vara här inom 10 dagar!??!
HJÄLP!!!
Det blir bråttom med måla och skicka iväg den gamla soffan.
Den ska hem till Robin och Johanna, för den är i bättre skick än den dom har.
Kuddfodralen är från Jotex och är vanliga sängkläder
Men blir snyggt som attan i soffan.

Samma med dom här kuddfodralen.

Den vita soffan

och klädseln jag beställt till
Det följde med lite ombyten till sängen också visst utav bara farten... *fniss*
Men dom får ni inte se....


*Kavlar upp ärmarna och sätter igång då...*

3 kommentarer:

Joormen sa...

Snyggt som attan.. så skoj och få nytt.

Anonym sa...

Tror det är fler än jag som älskar vacker text *ler* och det kommer att bli såååååå snyggt,mmmm!Jag hade ingen aning om att Jotex har så fina grejer så nu får jag nog titta in där?! Ha en skön söndag vännen,kram!

Redtoppskan,som vanligt o-inloggad,tsss!

Aurora sa...

Kul att förändra. Dottern tänker ta med sig vår skinnsoffa när hon flyttar så jag måste nog ta tag soffköpet också. kram