söndag 26 februari 2012

söndag morgon




Morron.

Söndag stundar hela dagen och här sitter jag...
Men en kopp neskaffe i magen.

Migränen var som en nattmössa runt skallen
när jag vaknade, för idag ska det vara sol.
Ser att det är molnfritt ute och att solen
är på väg upp.
Vi har ju haft snöoväder nu i några dagar.
*
Jag har ändrat tillbaka inställningen jag la in
tidigare när jag hade besök av så många
mindre belevade människor och som även var
tvungna att lämna sina korkade kommentarer
efter sig helt oönskat.
 Så nu kan även anonyma kommentera igen.
Lillastorasyrran nämnde i telefonen att det inte
gick att skriva här och jag sa att det går...
Men så kom jag ihåg sen att jag tog bort den funktionen.
Men nu ska det funka hoppas jag.
*lite lustigt det där att man får kommentarer
när folk ska gnälla och vara argsinta,
men aldrig annars och det av såna man känner
*
*
Får se nu då om jag orkar komma igång med målandet.
Och så ska det beställas soffor och klädslar.
Sen måste man ju ha fina plädar och kuddar
och nya prydnadsaker, så det är fritt fram att skicka hit hur mycket snygga saker som helst!!
Pengar mottages också, inga problem. ;o)

Nej. nu ska jag sluta svamla och se om
det blir någon bättre oordning på torpet.
*
Ha en skön Söndag alla!

․☆¨´`’*°☆.¸.☆¨´`’*°☆.*

3 kommentarer:

Mollan70 sa...

Hej Hittade hit genom en annan blogg som du hade kommenterat i. Trist med arga kommentarer.

♥ Carina ♥ sa...

"Har man inget snällt att säga, så säg ingenting alls"
Det sa Stampes mamma till Stampe. Ganska klok förmaning :)
Jag gillar din blogg i alla fall!
Kram och ha en skön söndag!

jacessan sa...

Det blir skit snyggt och vad bra att Robin och Johanna kan ta era för dom är ju bra mycket finare än den dom har nu :)