måndag 20 februari 2012

ingen bra natt inatt


Härreguuuu vad jag inte har sovit en blund under hela natten...gick upp för att sova,men det värkte överallt så det var inte lönt.
Speciellt över höfter & revben.
Så det slutade med att jag gick ner vid 2:30 och tittade på Haunted homes och andra spökprogram resten av natten.

På förmiddan efter gubben åkt på jobbet städade jag här och slutligen efter drygt 27 timmars vaka kunde jag äntligen somna i soffan och fick mig en powernap på 4 timmar nästan.

Nu börjar jag få känningar av migrän, så det är bäst att ta tablett innan det bryter ut alltför mycket och så krypa ner i soffan igen....gubben och sonen får stå för middag idag ....
(städade ju upp sonens rum, men sen var det stopp)

Önskar er andra en skön dag...min kommer att vara fortsatt trött.

1 kommentar:

Joormen sa...

Eländes elände... Ska be John Blund att inte glömma åka förbi dig inatt!
Men han är inte att lita på, den rackarn.

Kramisar