tisdag 6 mars 2012

appropå vänta..så får vi vänta mer..

Jo, det var ju så att jag beställde soffan för snart 2 veckor sen..trodde jag då dårå...
Men så hade jag ju inte gjort det ...GAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
Jag hade inte slutfört hela beställningen, så nu får vi VÄNTA 2 veckor till!!!
Ännu mera GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!


Vad less jag blir på mig själv och vad trött jag blir på IKEA som jag aldrig varit särskilt förtjust i sen innan
och det här gör ju inte mina redan så trista erfarenheter bättre med dom heller.
Inte för att det är deras fel att jag gör fel...
Men .....JOOOOO det är VISST deras fel för jag gör ALDRIG fel!!! tycker i alla fall jag....
*muttel muttel, går och surar i soffan och tänker stöka ner i gubbens garage*
HAN får skylla sig själv som inte kollade upp att jag gjorde rätt...
Det är HANS fel!!!..på nåt sätt... *muttel muttel*
Hur svårt kan det vara på en skala att beställa....av en KÄRRING ...från IKEA ...av alla ställen??
Men som jag alltid sagt..det är ingen affär för mig.
*ÅÅÅHHH vad det är roligt att vänta på saker som aldrig kommer*
Knappt nå sur.

5 kommentarer:

Mita sa...

Oj, det var knappt man våga gå in här,inte på bästa humöret ser jag,haha...
Ikea är ju som dom är. Man får vara jäkligt glad när det funkar,både med beställningar och att inget fattas när man ska sätta ihop sakerna man köpt i dom platta paketen,hmm...
Kul att du hitta in till mig, jisses vad fint du har här inne. Jag blir imponerad helt klart.
Nu tänker jag spara din länk så inte jag missar din sida,
Kram och ha en fin dag♥

Disa sa...

Hej Mita
Vad roligt att du tittade in hos mig också.
Jo detta med beställningar blir lite fel ibland...det är bara det att jag aldrig misslyckats förr...förrän nu då .
Nåväl..den som väntar på nåt gott, som sagt var. ;o))
Kram tillbaka

Babbi sa...

Kan det vara åldern? :D

Lillemor sa...

Kul att du tittade in hos mig du är så välkommen tillbaka.
IKEA är som det är,det är en väntan som heter duga
Ha en bra dag
Kram

Marianne sa...

Är du säker på att vi inte är tvillingar,hahahahaa,jag känner igen mig iaf. Sååååå irriterande att det blivit så här men kan du inte skynda på det på nåt sätt,hmmm? Böna,be,skrika,hota typ.Så jäkla svårt kan det väl inte vara att få hem en soffa?!Jag fick vänta på min längre och höll på att krevera av otålighet.Hatar att vänta öht,rena plågan ju.
Hoppas du kan förtränga skiten och få en bra dag iaf.
Tröstkram!