onsdag 28 mars 2012

en massa "borden" igen...


Hejsan Hoppsan !

Idag har vi redan Onsdag och
imorgon kommer vår nya soffa!
Nu gick tiden hyfsat fort i alla fall! :o)
Gruvar mig bara lite för att det blir trångt innan vi fått iväg gamla soffan.
*
Det ser ut att bli en fin dag idag.
Termometern ligger över nollan fastän
solen inte ens orkat titta fram än.

*
Jag borde ta och gå ner med den där tvätten så vi får se hur jag mäktar med idag....eller inte !??!
Annars har jag inga planer direkt.
*
Läser om hur många börjat putsa sina fönster...nåt jag verkligen behöver göra!
Skippade ju dom helt förra året eftersom jag inte pallade med det.
Tog ju bara dom i köket...
Och jag kan tala om att ,
DET syns att det inte är gjort.
Nånstans måste jag hitta orken till att klara av det nu...ingen pardon.
*
Men innan jag gör nånting alls,
så tänker jag i alla fall ha mig mera
KAFFE!



En fin dag till er Alla!















5 kommentarer:

Paula´z sa...

Godmorgon!

Ja usch, inte så varmt idag här heller ;(
Idag ska vi till Karleby....så jag menar inte göra ngt alls nu :)

Ha en bra dag!

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Åker nog på att putsa några fönster jag med, eftersom jag hoppas få upp mina nya gardiner som jag ska fortsätta jäklas med idag :)
Vad roligt att den efterlängtande soffan kommer i morgon :)
Morrn morrn!

Marianne sa...

Kaffe är alltid en bra början,sen kan du ta,t efter hand liksom...
Soffan?? Redan??? Jisses vad det gick fort...kul!Den andra kan du väl stuva undan nånstans så länge så du får göra fint och piffa :-)
Önskar dig en skön dag vännen,kram!

Mita sa...

Vad kul att nya soffan kommer redan,det går ju fort egentligen...
Jag utmanade ödet och hängde ut lite tvätt trots regnvarning. Har jag tur hinner det torka,
Nu sitter jag här med min latte och bara njuter..
Kram vännen♥

Camilla sa...

Härligt med något nytt.
Tror jag det att du längtar.
Bild kommer på den nya soffan,va? :)
Kram!