onsdag 28 mars 2012

onsdagaftons scrollblogg.



Så har kvällen åter infunnit sig hos oss.
*
Jag har haft besök av Jenny och Lille Milton igen på förmiddagen och efter dom gick hem städade jag och torkade av golven lite.
Sen gick jag och skulle njuta av solen ett tag, men då kom migränen från en klarblå himmel...
Så det var bara att gå in och inta ryggläge i soffan.
Var lite rädd ett tag att det inte skulle släppa
för Jenny och Jonas var bjudna hit på plättar idag
och jag ville inte måste ringa och avstyra.
Men som tur var så gick det över efter en
"Powersnap". :o)
Och plättarna är ätna och jag är mätt som tusan.
*
Jag & gubben var just iväg en sväng på lill Ica för
att köpa hem mera mjölk och bröd.
Och nu väntar vi på att matchen mellan AIK-SAIK
ska börja...håller tummarna för att det ska gå bättre
idag för SAIK ....
*
Önskar er alla en fortsatt skön Onsdag kväll.
Imorron kommer soffan!!!!
WIIIHOOOOO!!!!
:o)









4 kommentarer:

Paula´z sa...

Bra om migränen ger sej med en Powernap :)
För mej går det inte, utan jag ligger hela dagen o lite följande dag med....! Och ett par gånger till akuten då huvudvärken inte gett sej på 3dgr..
Tur att du inte har så!

Idag hade jag ont i huvudet i morse, inget på dagen, men då vi kom hem hade jag ont överallt....blääää...fortfarande har jag ont...

Ha en fin kväll!

Kramen

Disa sa...

Oh jo..nog har jag så alltid,Kan bli liggande i dagar, men på sistone har jag varit väl förskonad från det faktiskt..hjälper oftast med tablett,men har fått äta dom flera dagar på raken nu.
Och ja..denna bannade värk..tänk att få slippa det, bara för en dag..så underbart det skulle vara.
Ha en skön kväll.
Kram

Mita sa...

Usch och fy för värk och migrän, nä nu ser vi fram emot soffan i morgon,mycket trevligare..
Kram vännen*

Britt-Inger sa...

Jag tycker synd om er som är utsatt för migrän med grym huvudvärk som återkommer o återkommer :(
Själv har jag endast synbortfall när jag nångång får besvär. Nu har jag ju betablockerare (för andra problem) o då håller även synbortfallen sig borta. Skönt :)
Ha en bra dag, spännande med ny soffa :)
Kram på re´