lördag 17 mars 2012

foto gardinerna och Milton

Vi börjar väl med lille Milton som var och hälsade på mormor idag.
Söta ungen!

 Det är mamma Jenny som håller honom.

 Min Robin i tecknartagen.

 Han kan han!

Och slutligen gardinerna som jag inte riktigt vet vad jag tycker om !??!
Dom var ju lite väl genomskinliga och svåra att knyta upp snyggt.

Jag vänjer mig väl med hur det ser ut ....hoppas jag.
 Och hyllorna som sitter mellan båda fönstren ser ut så här nu.
Lite omplockat på dom och flyttat grejer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

men de var ju jättesöta...å de ska inte vara perfekt uppknutna

låt vara så...innan jag blir förbannad =P

Disa sa...

Åkejrå =o[ *Bämp*

Britt-Inger sa...

En sån liten sötnos :) Vill också vara farmor (mormor kan jag då rakt inte bli)
Sen har vi en riktig konstnär hos dig ser jag :) En sån talang....
Gardinerna är snygga tycker jag ! varför tycker du att de inte skulle vara bra ?
Det är säkert som du skriver att det är ovant :)
Ha en fortsatt bra helg, kramen

Joormen sa...

Helt ljuvliga gardiner. Gillar gillar vill åxå ha. Du gör fantastiskt fina grejer...både på nätet och hemma ju.
PLUS I KANTEN TILL DIG!