lördag 17 mars 2012

lördag fortsätter..




Så har jag fått städat lite också.
Dammsugat av golven och plockat lite stök är vad jag gjort.
Och nu är det fint igen.
Och nu när jag inte stått och dumstirrat på gardinerna så tycker jag ju att dom är söta ändå.
 
Solen strålar på och det är blött överallt så det är inte läge för
att gå ut och gå direkt.
Även om man blir sugen
när man ser det fina vädret.
Men mitt vad det är så drattar man på röven och då är det inte roligt längre :o))

Jag har försökt lägga in koderna till dessa table mallar här men det går inte för det blir samma table men ingen kod.
Lite trist men men...
Får försöka luska ut ett sätt att få in dom i alla fall....
Om jag kan.

Nu ska jag se om jag hittar nåt ätbart.
Gubben jobbar ju och lär bli länge säger han.
Så jag får allt äta själv idag.

Ha en fortsatt skön
Lördag alla!

Inga kommentarer: