måndag 19 mars 2012

kväll i citadellet...

Så är det kväll.
Jag har just duschat efter middagen som blev så sen efter att vi skjutsat Robin & Johanna för att handla.

Jag och gubben åkte över till Blomsterslottet och köpte såjord 4 påsar och mer fröer.
Så nu är det bara att sätta igång bara säckarna tinar, för dom var lite frusna.

Jag passade på också att gå in på ICA MAXI för att shoppa lite till...STORshoppa...en förp, mospulver om 48 portioner eller vad det är. :o))
Har nog aldrig köpt så lite nån gång och det var nog även sista gången i den butiken för där storhandlas det bara annan tid.
Nog för att det följde med en handkräm och
Fenjal roll on också, men ändå.

Längtar till sängen för jag är ju inte ett spår piggare nu än tidigare och börjar oroa mig över Det Okända och hur jag ska orka hålla mina
pruttbruna tittgluggar öppna så länge!??!
Men det är skönt att sova.

Nu ska jag i alla fall kasta mig i soffan en stund.

Ha en go kväll alla!







Inga kommentarer: