tisdag 20 mars 2012

foto uppdatering, fröer och kök.

Gomorron Sverige...diddeliddeliim...
*En gammal melodi dök upp som var en gång på tv för 100 år sen*

Jo jag köpte ju mera fröer igår och så var det dom jag redan fått.
Här är dom allihopa...kommer nog bli en del att göra.
Nog för att det här är en lite liten ynka droppe i havet om man jämför med min syrra.
 
Och så stökade jag om lite i köket igår...vände om bordet och bytte taklampa..
Gubben gillar den inte, men jag tycker den är söt i sin simpla enkelhet.

Lite ändringar under hyllorna också...men ba lite.

Gillar dom här gardinerna mer och mer och börjar vara smått kär i mitt hem.
Trivs så himla bra nu med det vita så det är inte klokt .

Här blev det också lite omstökat...
  Och slutligen såjorden som ligger i hallen och tinar.


Jag har fotat med min gamla Nikon kamera och ser att inställningarna är kvar
sen därförra Julen för att få med belysningarna...så det måste jag ändra.

Nu blir det mera kaffe!

Ha en fin Tisdag Alla!


2 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Oj, vad fint du har det :)

Hoppas att du får en härlig dag!

Kram,kram

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint du har det! Kul att göra om lite ibland :)
Finaste tisdagen till dig med!
Kram och godmorgon!